אנאלי - מה זה? איך להתחיל? ומה לדעת? - Passionate society

אנאלי - מה זה? איך להתחיל? ומה לדעת?

אנאלי מתייחס לאזור בגוף המכונה פי הטבעת, שהוא הפתח בקצה מערכת העיכול שדרכו נפלטת פסולת מהגוף. פי הטבעת מוקף בשרירים המסייעים לשלוט בתנועות המעיים. 

עכשיו אחרי שהסברנו את הצד הפחות מעניין שלו - נעבור למענג!

בהקשר מיני, משחק אנאלי או מין אנאלי כוללים גירוי או חדירה של פי הטבעת לשם הנאה מינית. זה יכול להיות מקור להנאה עבור אנשים מסוימים והוא נוהג נפוץ בקרב אנשים בעלי נטיות מיניות שונות מכל הסוגים. משחק אנאלי יכול לכלול מגוון פעילויות, כגון גירוי ידני עם אצבעות או צעצועי מין, מגע אוראלי-אנאלי, או חדירה עם פין, דילדו, חרוזים אנאליים או ויברטור. 

חשוב לציין שעיסוק בכל פעילות מינית, כולל משחק אנאלי, צריך להיות בהסכמה הדדית על ידי כל הצדדים המעורבים. תקשורת, אמון ושימוש בשימון נכון הם חיוניים לחוויה בטוחה ומהנה. זה גם חיוני להתחיל לאט, להקשיב לגוף שלך, ולתעדף נוחות ורגיעה. אם לא עושים את זה בהדרגה ונכון, זה יכול לכאוב מאוד! אל תמהר.י קחו את הזמן והתחילו לאט לאט מאביזר קטן.

חשוב להזכיר שעיסוק במשחק פי הטבעת עלול לגרור כמה סיכונים פוטנציאליים, כולל הסיכון לפציעה, העברת זיהומים המועברים במגע מיני (STIs), ואפשרות לקריעת רקמות עדינות. כדי להפחית סיכונים אלו, מומלץ להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים כדי למזער חיכוך, לנהוג בהיגיינה טובה ולשקול שימוש בקונדומים או בשיטות מחסום אחרות במהלך חדירה אנאלית.

אם אתם מעוניינים לחקור משחק אנאלי, חשוב לתקשר בפתיחות עם בן / בת הזוג ולשקול לבקש הדרכה ממקורות מקצועיים, כגון אנשי מקצוע בתחום הבריאות המינית או משאבים המתמקדים בחינוך מיני.

 

זכרו, ההעדפות והגבולות האישיים משתנים מאדם לאדם, לכן חשוב לכבד את רמות הנוחות שלכם ושל בן/בת הזוג בכל הנוגע לפעילויות מיניות.

 

באופן כללי ולסיכום,
אנאלי זה מטורףףף ומהנה ברמות שקשה להסביר אבל! תעשו את זה נכון ובעדינות ❤️

חזור לבלוג