הסכמה‌ ‌זה‌ ‌סקסי‌ ‌ - Passionate society

הסכמה‌ ‌זה‌ ‌סקסי‌ ‌

מין הוא דבר נפלא, מעצים ומהנה, בתנאי שמתקיים בו תנאי אחד פשוט: הוא חייב להיעשות בהסכמה. כל מצב אחר הוא לא מוסרי, לא חוקי והרסני מאוד. כשמדברים על הסכמה, מדברים על הסכמה נלהבת ולא סתם על "כן" רפה ופושר. אז יודעים מתי ההסכמה הזו מופיעה ואיך כדאי לוודא אותה? המאמר הבא יבהיר לכם (כולל דוגמאות ומשפטים ברורים) כיצד לקיים יחסי מין מדהימים, בהסכמה מלאה והנאה הדדית שתשאיר לכם חשק לעוד.

טיפים לקיום יחסי מין בהסכמה (סקסית)

בגלל שאנחנו סומכים עליכם שאתם חמודים ורגישים, אנחנו בטוחים שאתם מתים לדעת איך נראית הסכמה לפני קיום יחסי מין. אף אחד לא רוצה להיות הדוש התורן ולהסתובב עם תחושה שהוא פגע במישהו או במישהי. אז המשיכו לקרוא ושימו לב, כי יש כמה משפטים מנצחים, שמוודאים הסכמה:

  1. תשאלו להסכמה לפני שהתחלתם את העניינים. לא בזמן. למשל: "בא לך ש........?" או כל דבר בסגנון. ככה תהיו בטוחים שהתשובה היא "כן".
  2. תשאלו להסכמה על כל דבר בנפרד. זה שקיבלתם "כן" על אקט מסוים, לא אומר שהתשובה החיובית תקפה לכל האקטים. למשל, אם שאלת: "רוצה ויברטור ?" וקיבלת "כן", זה לא אומר שקיבלת "כן" גם לירידה אח"כ.
  3. שימו לב לשפת הגוף. ולא, אנחנו לא מצפים מכם לקרוא מחשבות. אבל שפת הגוף של מישהו יכולה להגיד המון על הרצונות שלו. אם משהו נראה לכם לא בסדר, אם נדלקת לכם נורא אדומה או אם האדם מולכם נראה לא נינוח או לחוץ, זה הזמן לקחת צעד אחורה. אפשר גם להגיד: "בלי לחץ, פעם אחרת".
  4. אם אתם לא מקבלים פידבק ברור בזמן האקט, זה הזמן לעצור רגע ולוודא שהפרטנר או הפרטנרית שלכם נהנים. פשוט תשאלו: "זה נעים?" "הכל בסדר?" "להמשיך לעשות ככה וככה?" אל תדאגו, זה לא יהרוג את הווייב. ההיפך! תוכלו להמשיך בראש שקט וגם הצד השני יעריך אתכם הרבה יותר, על זה שאתם דואגים לו ומוודאים שהכול זורם.
  5. אם יש לכם חשש הכי קל שההסכמה היא לא אותנטית, תתייחסו לזה כאל חוסר הסכמה. אם נדמה לכן שמישהו שתה יותר מדי ובגלל זה הוא זורם, אם נדמה לכם שמישהי פשוט עייפה או חסרת סבלנות ובגלל זה היא מסכימה – לא כדאי להתייחס לזה באמת כאל הסכמה. גם במקרה כזה, תקלילו את האווירה ופשוט תגידו: "בלי לחץ, נעשה את זה פעם אחרת".

זה הזמן לציין, שכל דבר שקשור למיניות צריך להיות מלווה בהסכמה נלהבת, גם בלי קשר לאקט עצמו. כי אם חמדתם בשילוב של צעצועי מין במסגרת היחסים שלכם עם בני הזוג, ההסכמה צריכה להתחיל מזה שתחפשו יחד חנות סקס ותבחרו יחדיו את אביזרי המין המתאימים לכם, בהסכמה! ואז השמים הם הגבול. 

חזור לבלוג