איך בוחרים ויברטור? המדריך המלא - Passionate society

איך בוחרים ויברטור? המדריך המלא

לבחור ויברטור איכותי זו לא תמיד משימה פשוטה. ההיצע כיום הוא עצום ויש סוגים שונים של ויברטורים, המתאימים לנשים עם צרכים מיניים מגוונים. לכן, החלטנו לתת לכם את כל הטיפים לבחירת ויברטור, במדריך אחד מרוכז שיעשה לכם סדר בדברים ובמגירת אביזרי המין שלכם.

למה בכלל כדאי לרכוש ויברטור וצעצועי מין?

ויברטור יכול להעצים את החוויה המינית שלכן כנשים, בין אם אתם משתמשות לבד ובין אם אתן מערבות את השימוש בו ביחסי המין שלכם. ויברטור טוב יכול לגרום לכן להגיע לאורגזמות חזקות ועוצמתיות יותר, לסייע לכן להתחבר לגוף שלכן, להכיר אותו טוב יותר ולאהוב את כולו, למצוא נקודות עונג חדשות ולחוות תחושות חדשות ומסעירות, שהופכות את הסקס למעצים ומטריף חושים.

בחרי ויברטור לפי סוג הגירוי הרצוי

לא כל הנשים מגיעות לאורגזמה באותה דרך. יש נשים שמעדיפות גירוי חיצוני של הדגדגן, יש נשים שדווקא החדירה והגירוי הווגינלי הם מה שמביאים אותה לגמור בעוצמה ויש נשים הנהנות משני סוגי הגירוי ואף מעדיפות כי הם יתרחשו בו זמנית. לכן, חשוב לבחור ויברטור בהתאם לאזור אותו הוא מגרה. למשל, ויברטורים המגרים את הדגדגן:

  • רוקט פוקט קלאסי, ויברטור קטן ודיסקרטי עם 3 כיפות מתכת רוטטות
  • סטיספייר היי פליי – ויברטור המתלבש על האצבע ומאפשר עינוג הדגדגן וסביבתו
  • ויברטור ורד – ויברטור נשי ומפנק, המשלב רטט עם פעולת יניקה
  • ויברטורים נוספים כמו המג'יק וונד, מיני וונד וסטיספייר, המתרכזים בגירוי הדגדגן

לעומתם, ניתן למצוא אביזרי מין המגרים רק את פנים הנרתיק, כמו למשל דילדו, שהוא למעשה ויברטור בצורת איבר מין, שאינו רוטט. מי שמעדיפה גירוי כפול, תמצא ויברטורים משני חלקים – לגירוי הדגדגן והנרתיק במקביל. למשל: הויברטורים של המותג SVAKOM, ויברטור BUNNY BOO הזז קדימה ואחורה במהירות, ויברטור נסיך – מחומרי גלם איכותיים ונעימים במיוחד ועוד.

ויברטור קטן ודיסקרטי או עוצמתי ובעל נוכחות

יש נשים המעדיפות ויברטורים קטנים, שקטים ודיסקרטיים, אם זה כדי שלא יעשו יותר מדי רעש ואם זה כדי לשאת אותם בתיק בקלות. אם את מחפשת ויברטור כזה, מומלץ לרכוש דגמים כמו FINGO, שהוא ויברטור אצבע, סטיספייר מיני לונלי האני – שמשלב דיסקרטיות עם עיצוב שיקי ונשי, SVAKOM DASIEY, המציע לך חוויה עוצמתית עם ויברטור קומפקטי וסוגים נוספים של ויברטורים קטנים ושקטים. 

אם יותר חשוב לך ליהנות מאורגזמות מטריפות לבד או עם הפרטנר שלך ואם מתחשק לך להשתולל, את יכולה כמובן למצוא מגוון ויברטורים גדולים ועוצמתיים: המג'יק, הסטיספייר וסוגים נוספים, נוחים לאחיזה ומאפשרים משחקים מגוונים בין הסדינים, עם מגוון עוצמות וסוגי רטט.

בחרי צעצועי מין בהתאם לתקציב

עוד שיקול שכדאי להביא בחשבון, הוא נושא התקציב. חשבי איזה סכום את מעוניינת להוציא על צעצוע המין הבא שלך וכך תוכלי לכוון את הבחירה טוב יותר. חנות סקס מקצועית תציע לך מבחר מספיק גדול, כך שתוכלי לבחור ממנו ויברטור שגם יענה על הצרכים שלך וגם תוכלי לשלם עליו בקלות.

מחפשים את הוויברטור המושלם עבורכם? תמצאו אותו בפאשנייט סוסייטי

בין אם זו הפעם הראשונה שאתם קונים ויברטור ובין אם אתם משתמשים ותיקים ורוצים לפנק את עצמכם בצעצוע חדש ומשוכלל, כנסו לפאשנייט סוסייטי – חנות סקס מקצועית אונליין, המציעה לכם מבחר עצום של ויברטורים, בהתאם לצורך, לתשוקה ולפנטזיות שלכם. כל הוויברטורים באתר נבחרו בקפידה, על-מנת להביא לכם את ההיצע הטוב ביותר, במחירים משתלמים. לכם רק נותר לבחור וליהנות מריגושים מהסוג שאתם הכי אוהבים.

חזור לבלוג