איך משלבים צעצועים בזוגיות? - Passionate society

איך משלבים צעצועים בזוגיות?

בואו נודה בזה: יש עדיין גברים ונשים שחוששים מלערב צעצועי מין כחלק מהחגיגה בין הסדינים ולהם, חשוב לנו להגיד: השאירו את העכבות וההססנות מאחוריכם, כי פשוט אין לכם מושג מה אתם מפסידים. צעצועי מין אינם מאיימים על המיניות שלכם או על התפקיד שלכם בזוגיות, נהפוך הוא: הם מאפשרים לכם לשים יותר פוקוס על בני ובנות הזוג – אלו שאתם כל כך אוהבים לענג ולשמח. אז אם אתם סקרנים לגבי צעצועי מין, המאמר הבא הוא בדיוק עבורכם. 

אביזרי מין לנשים

בגזרת אביזרי מין לנשים, אפשר למצוא צעצועים מכמה סוגים. הסוג הראשון הוא ויברטורים ולא תאמינו כמה התחום הזה השתכלל. אפשר למצוא ויברטורים במגוון גדלים, לגירוי חיצוני, פנימי או שניהם ואפילו ויברטורים לזוגות. צעצוע פופולרי נוסף הוא דילדו, שמיועד למי שחובבת את התחושה של חדירה (לכל חור נבחר...), רק בלי אפקט הרטט. בנוסף, ניתן למצוא את הסטיספייר, שכבר מזמן הוכתר למלך צעצועי המין, בשל היכולת שלו לדמות מין אוראלי על-ידי פעולת יניקה מרגשת וגם ביצים סיניות – צעצוע חמוד ודיסקרטי לחובבות הוויברציה הווגינלית. 

אביזרי מין לגברים

חשבתם שרק נשים יכולות להשתולל עם צעצועי מין? חשבו שנית, משום שצעצועי מין לגברים הם ה-דבר. אחד הצעצועים שבוודאות יעשה לכם שמח באזור הדרומי, הוא ה flesh light – צעצוע קטן יחסית, המזכיר בצורתו פנס, אליו אפשר לחדור וליהנות ממגע רך ומלטף המזכיר את דפנות הנרתיק. להיט נוסף הוא טבעות לחיזוק הזקפה, כאלו שמתלבשות על החבר שלכם בקלות ובנועם ועוצרות קצת את זרימת הדם כדי לאפשר לבחור להמשיך לעמוד. כמובן, שגם גייז יכולים ליהנות מכל הצעצועים האלו, בנוסף לאביזרים המתאימים לשימוש גאה כמו פלאג אנאלי, ג'ל סיכוך ועוד.

אביזרי מין לזוגות

אזהרה: הקטגוריה הבאה עלולה לגרום לכם לקבל תלונות מהשכנים על הרעש. למעשה, אין צעצוע שאי אפשר לשלב גם במסגרת זוגית, בין אם זה סטרפאון, אזיקים ושוט לחובבי הקינק, ויברטורים מסוגים שונים, דילדו דו צדדי ועוד. שמרו על ראש פתוח, סבלנות ובעיקר רוח שובבות ותגלו כי צעצועי מין יכולים לשדרג את הסקס שלכם לרמות שלא הכרתם. קחו זמן ללמוד את בני הזוג ואת אביזר המין ותקבלו שילוב שאי אפשר לעמוד בפניו (למרות שאנחנו בטוחים שיעמוד לכם יופי).

BDSM

אביזרי BDSM מיועדים לכל מי שרוצה להפוך את המיטה שלו לסצינה לוהטת של 50 גוונים. חשוב לזכור את הכללים הבסיסיים של בדס"מ: מין שפוי, בטוח ומיותר לציין – בהסכמה מלאה. מפה, השמיים הם הגבול ואחרי שהצבתם גבולות בסיסיים, אתם יכולים להתפרע עם שוטים, אזיקים, אביזרי קשירות, פלאג, כיסויי עיניים וכל מה שצריך לסשן מסעיר חושים. אין כללי מגדר בבדס"מ ואתם יכולים להחליט ביניכם מי הצד השולט, מי הצד הנשלט ואם ומתי, אתם מתחלפים ביניכם.

אביזרי מין אנאליים

למה להסתפק בחדירה וגינלית, כשיש עולם חדש ומסעיר גם מאחור? אביזרי מין אנאליים מאפשרים לכם לגרות ולענג את כל הכניסות בגוף ומי שמנסה, לרוב מגלה שמדובר בתוספת שתופסת – אורגזמה אנאלית היא משהו שקשה לוותר עליו, ברגע שמגלים אותו. חוץ מזה, הכניסה האנאלית משותפת גם לגברים וגם לנשים, ככה שאתם יכולים לחקור ולחגוג את המיניות שלכם במלואה, עם כל בן זוג או בת זוג שתרצו ובמגוון דרכים. הכוכבים הגדולים של המין האנאלי הם הפלאגים, המגיעים בשלל גדלים וחלקם אפילו רוטטים. חוץ מהם אפשר למצוא גם חרוזים אנאליים, ויברטורים ודילדואים המיועדים לאזור וכמובן ציוד משלים כמו חומר סיכה איכותי ואפילו חוקן קטן שהופך את החוויה לנעימה הרבה יותר עבור כל הנוגעים בדבר.

צעצועי מין קונים בחנות אמינה המתמחה בנושא 

הדבר האחרון שאתם רוצים, זה צעצוע מין שלא יביא אתכם לשיא המובטח, שיתפרק רגע לפני שאתם גומרים או שפשוט לא יעבוד. כדי להימנע ממצבים כאלו, חשוב לקנות צעצועי מין איכותיים בלבד וכאלו תמצאו בחנות פאשנייט סוסייטי, המתמחה בצעצועי מין לגברים, נשים, זוגות סטרייטים וגאים, צעצועים אנאליים ואביזרי בדס"מ. שיטוט בחנות יוביל אתכם לגלות את כל צעצועי המין שייקחו את הזוגיות ואת המיניות שלכם לשלב הבא, אז קדימה - המיטה שלכם ממתינה שתגלו אותה מחדש.

חזור לבלוג