מציתים את האש מחדש – צעצועי מין בזוגיות - Passionate society

מציתים את האש מחדש – צעצועי מין בזוגיות

בעבר, צעצועי מין היו "הדבר הזה שלא מדברים עליו". הם נמכרו בחנויות דיסקרטיות שהיו ממוקמות בסמטאות קטנות וכל רכישה של אביזר מין כזה או אחר לוותה במבוכה וחשש. למרבה השמחה, הזמנים השתנו. אנשים ונשים החלו לחגוג את המיניות שלהם ולהבין כמה חשוב להעצים אותה, בכל אמצעי שאפשר. חלק בלתי נפרד מכך הוא שימוש בצעצועי מין גם במסגרת מערכת יחסים זוגית, כחלק משמירה על הגחלת ושדרוג יחסי המין של בני הזוג. שחיקה בזוגיות היא תהליך טבעי, המתרחש במערכות יחסים ארוכות בהן נכנסים לתמונה היבטים נוספים המסיטים את תשומת הלב מחיי המין של הזוג. טיפול בילדים, בניית קריירה ועוד עיסוקים בחיים, גורמים לתשוקה המינית להיכבות ולכן, כדאי למצוא דרכים יצירתיות כדי להדליק אותה שוב והדרך המהנה ביותר, היא באמצעות שימוש בצעצועי מין.

ההבדל בין צעצועים לנשים לבין צעצועים לגברים

הדבר הראשון שמבחינים בו בעולם צעצועי המין, הוא ההבדלים בין צעצועים לגברים לבין צעצועים המיועדים לנשים. ההבדלים בין הצעצועים מתבססים על פן מאוד ברור – ההבדלים האנטומיים בין המינים. חנות סקס איכותית תציע לכם מבחר גדול של צעצועים, לשני המינים. צעצועים לגברים יתמקדו כמובן בגירוי הפין. למשל, באמצעות טבעות לחיזוק הזקפה, המתלבשות בקלות על הפין ומעצימות את ההנאה או צעצוע "פנס" – אליו אפשר לחדור וליהנות מתחושה מגרה ונעימה, עד לשיא המיוחל. לעומת זאת, צעצועי מין לנשים לרוב מתמקדים בגירוי הנרתיק ואיזור הדגדגן. מכיוון שהאורגזמה הנשית היא מורכבת יותר מזו של הגברים, ניתן למצוא מבחר עצום של ויברטורים, שלכל אחד מהם צורה מעט אחרת והוא משמש לגירוי מעט שונה. ניתן לרכוש ויברטור רוטט במבחר גדלים וצורות, דילדו (שדומה לויברטור, רק ללא הרטט) וגם את הסטיספייר – הפועל בצורה המדמה מין אוראלי באופן הקרוב ביותר למציאות. חשוב לזכור כי כל הצעצועים האלו לא מחליפים את יחסי המין שלכם ולא מהווים תחליף לכם כבני או בנות זוג. הם נועדו לפינוק הדדי במיטה וביחד אתם יכולים להגיע לעוצמות מרגשות שיקרבו ביניכם ויתרמו לשיפור הזוגיות.

צעצועי מין קינקיים

יש זוגות שרוצים לקחת את העניין של שימוש באביזרי מין כמה צעדים קדימה ולחוות ריגושים מעולם ה BDSM והקינק. כיום, מדובר כמעט בנורמה ולכן, תוכלו למצוא בחנות הסקס גם אביזרים כמו שוט, רתמות קשירה, אזיקים, כיסויי עיניים ועוד. גם מין אנאלי מתקשר הרבה פעמים לעולם יחסי השליטה, אולם יש זוגות שאוהבים להתנסות גם בתחום הזה, במהלך יחסי מין שגרתיים אך מפולפלים. חובבי האנאלי יוכלו למצוא חרוזים אנאליים לגירוי האזור, פלאגים בגדלים שונים, המתאימים הן למי שלא רגיל לכך והן לזוגות מנוסים ואפילו פלאגים בתוספת זנב פרוותי, למי שחובב משחקי תפקידים כחלק מחיי המין.

צעצועי מין משדרגים כל זוגיות

חשוב לציין, כי לא רק זוגות הטרוסקסואליים סובלים משחיקה בחיי המין ובזוגיות. זוהי תופעה הנפוצה גם בקרב זוגות חד מיניים וגם הם יכולים לרכוש בחנות צעצועי מין, אביזרים לשימוש זוגי מסעיר. בסופו של דבר, כל זוג יכול להיות יצירתי כאוות נפשו ולקנות אילו צעצועים שנראים לו, לשימוש הדדי מענג.

פאשנייט סוסייטי - החנות שלכם לאביזרי מין 

פאשנייט סוסייטי היא אחת החנויות המובילות בישראל בתחום של צעצועי מין וגם אתם מוזמנים להצטרף להמוני זוגות ששדרגו את חיי המין שלהם בעזרת מבחר המוצרים המעולים המוצע בחנות. כל מה שאתם מחפשים בתחום אביזרי המין נמצא בפאשנייט סוסייטי תחת קורת גג אחת, במחירים משתלמים.

חזור לבלוג